Detail of Section 17-A in Urdu

Many employees asked the questions regarding Rule 17-A. Detail of Section 17-A in Urdu has been prepared by Mr. Agha Amir for the understanding of this rule. The same is as under in the picture form:

Detail of Section 17-A in Urdu


According to Rule 17-A Government of the Punjab gives the job to the son/daughter/wife of the deceased or incapacitated employee during service. This job is from BPS-01 to BPS-05 or of the Junior Clerk according to the qualification of the candidate. Earlier the post of Junior Clerk was of BPS-07 now it has been upgraded to BPS-11. In this way the candidate will get the job of Junior Clerk (BPS-11) under Rule 17-A.



  1. Nadeem Nazeer says:

    السلام علیکم
    بھائی آپ سے یہ معلومات چاہیے کہ اگر کوئی محکمہ وفات پانے والے کے وارثان کو نوکری نہیں دے رہا تو کیا کر سکتے ہیں۔

  2. javed aslam says:

    Mery walid shb 1980 main forest ranger retire howy 2015 main in kivdeath ho gain Ab in ki pension mery nam honi hy Lenin DFO shb kehty gain koi record ly kar ao lakin mery pass pension book k alawah much bye nahi plz help me

  3. aziz ahmad says:

    Please help for grant of premature increment on appointment from lower to higher post in the same pay scale.

  4. Anjum Rana says:

    Sir 17A k Tehat kul asamiaon ka 25% kota makhsoos he lekin yahan tamam ke tamam seton par bharti kar li jati he jis se fresh umedwaron ka istehsal hota he berozgare me azafa horaha he kia aisi koie tashreh he kis section k teht tafsil sy agah karin gay plz

  5. Fatima says:

    Aoa mere father teaching dpt main 12 grade par te now he is retired , kia main is rule main ati Hun , retired person k liay yeh rule h kia, n secondly yeh 17_ A k under kia hm just usi department main ja skty hain jis main father hain yeh kisi or dpt ka test dy kr marks gain kr skty hain??? Kindly tel

  6. Haseeb says:

    17-A case mein department mein Junior Clerk ki seat khali na ho or promition k zriye seat khali ho skti ho lekin department 4 years sy prmotion (DPC) na kr rha ho to kya krna chahiye...????

  7. Haseeb says:

    17-A case mein department mein Junior Clerk ki post khali na ho or prmotion kr k seat khali hoti ho lekin depart 4 years sy prmotion (DPC) na kr rha ho to kya krna chahiye...????

  8. Tahira says:

    mujhe plz explain kijea ye scale kis basis pe banta hai meri qualification M.a hai tw scale k hisab se konsa grade mile ga or salary kitni hogi

  9. Muhammad Amjad Iqbal says:

    AA.. My father was invalided 100 % while on duty in Pakistan Railways by Medical Board in 1985. Plz let me know that if my recruitment in the same deptt is possible now under Rule 17-A? Plz provide notification in this regard, if any. I am MA (Urdu), M.Ed.

  10. Zara says:

    Salam ...mary father ki 2008 my during service death ho gae the.. wo assistant prof (18 scale) thy main m.phil kr rhi hun kia mjy ab unki jgha p job mil sakti?? Or konsy scale p?????

    • Farooq Niazi says:

      dear ap ko scale 07 tk with out test ky job mily gi but is se oper apko test dana hoga ager ap ny test pass kr lia to apko izafi 10 marks mily ge.

  11. Shakeel Awan says:

    All the Class-IV Employees (F.A Pass) shall be promoted
    to the rank of Junior Clerk in BS-11 through DPC.

    Shakeel Awan,
    Dera Ghazi Khan,

  12. Mujtaba says:

    Aoa. Sir meray father TMA kay mehkmay mai tehsil officer planning they or unkah scale BPS 18 tha. Kindly ap mujay ueh btah saktay hain kay rule 17A kay mutabiq mujay knsay scale ki job milay ghi. Or mai engineering kr rha hn.

  13. NADEEM AKHTAR says:

    17-A ke tahat appointment permanent hogi ya contract per ho gi plz detail mein bta dein ya agar koi detailed notfication ho tu email kr dain

  14. Waseen Khan says:

    Dear mam Government of Gilgit has approved that contract employ should be regularized according to PM package Service death case. What about the federal govt? The rule should be equal for every one.

  15. shoaib says:

    aoa, sir agr rule 17-A ke tehat ek bache ko nokri mle ho tu kya dosre bache ko 10 nos ml skte hn ya ni

  16. Ghulam Ali says:

    Kindly mujy Bata Dain... Mere Walid sb ki Death During Service June 2001 me hoye thi .. Ab Pension Walida K Name Hai.. Pension Restore Kab Ho gi..???? koi Ref. ho to kindly inform kren.. Bht Shukriya

Leave a Comment

Comment moderation is enabled. Your comment may take some time to appear.